17 March 2011

Cape Epic not for me?!

Of toch?


Ik was uitgenodigd op de opening van een nieuwe fietswinkel in Zottegem op 17juli 2010: Cameleon Bike.
Klik hier voor de link naar Cameleonbike
Een lekker glaasje, een hapje en fietsjes kijken.  Geen betere combinatie mogelijk, dus ik spoedde mij daarheen.
Met mensen die allemaal dezelfe interesse delen is het leuk vertoeven en ik raakte gauw aan de praat met Gert  en Anja een koppel dat in 2010 The Cape Epic reed.
Ik kon mijn teleurstelling niet voor mezelf houden en vertelde hen over mijn gemiste kans voor 2011 door het ontbreken van de geschikte partner.
Zonder aarzelen schudde Anja de oplossing uit haar mouw: Katja!


Katja? “Ja, een meisje dat we dit jaar tijdens The Cape hebben ontmoet. Zij reed in duo met een mannelijke partner en wil in 2011 weer deelnemen, maar dan met een vrouw.
Zij heeft hetzelfde “probleem” als jij, alleen heeft zij wel de inschrijving betaald en gegokt dat ze een goede teammate zou vinden.”
Katja, was dat niet die snelle klimster van in Grand Halleux?
Aha …..
Een paar sms-jes, een telefoontje en een afstemmingsrit (45km door de bossen van Huy, de vroegere achtertuin van Katja) later, was de kogel door de kerk. 

No comments:

Post a Comment

Hoi,
Tof dat je mij iets wil vertellen!
Groetjes,
Sara